reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Mária Kovaľová

Mária Kovaľová

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  7x

V minulosti boli kňazi kazateľmi Božieho slova, učiteľmi, národnými buditeľmi, politikmi, ale aj ochrancami biednych a liečiteľmi chorých. Svoju kňazskú službu som od roku 1998 zamenila za prácu v sociálnych službách. Sedemnásť rokov navštevujem zariadenia sociálnych služieb a pokúšam sa vzdelávaním a poradenskou činnosťou zvyšovať kvalitu života klientov, kvalitu práce a pracovného prostredia zamestnancov. Zoznam autorových rubrík:  OpatrovateľkaNezaradenéSúkromné

reklama

Opatrovateľka

Prečo som opustila rodinu a stala sa opatrovateľkou v cudzine?

Mária Kovaľová

Prečo som opustila rodinu a stala sa opatrovateľkou v cudzine?

Čo sa odohráva v hlavách a v srdciach a matiek, ktoré stoja pred rozhodnutím zostať na Slovensku bez práce, s nízkou mzdou, ktorou nepokryjú náklady na živobytie, alebo opustiť rodinu, ale začať finančne lepšie dýchať?

  • 5. apr 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 406x
  • 16
Sú opatrovateľky na Slovensku slúžkami s minimálnou mzdou?

Mária Kovaľová

Sú opatrovateľky na Slovensku slúžkami s minimálnou mzdou?

Kto som ako opatrovateľka? Som slúžkou tých, ktorých odložili rodinní príbuzní, lebo sa už o nich nevládali z akýchkoľvek dôvodov postarať? Alebo som anjelom pre tých, ktorí sa cítia v „domove dôchodcov“ ako v nebi,

  • 23. jan 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 9 419x
  • 16
reklama
SkryťZatvoriť reklamu